جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Fri 17 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ ، ساعت ۱۷:۵۴:۱۴

ساخت شناورهای جدید سپاه از سال آینده

باشگاه خبری فراساحل: فرمانده نیروی دریایی سپاه افزود: سال آینده هم ساخت شناورهای تندروی رزمی با 80 نات سرعت نیز توسط وزارت دغاع آغاز می‌شود. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از مارین نیوز، سردار سرتیپ پاسدار علی فدوی در مراسم الحاق رسمی ده‌ها فروند شناور تندرو کلاس عاشورا، ذوالفقار و گشتی امداد و نجات به نیروی دریایی سپاه در بندرعباس افزود: این شناورها توسط متخصصان سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع طراحی و ساخته شده است. فرمانده نیروی دریایی سپاه افزود: سال آینده هم ساخت شناورهای تندروی رزمی با 80 نات سرعت نیز توسط وزارت دفاع آغاز می‌شود.


وی گفت: نیروی دریایی سپاه انقلاب اسلامی تنها نیروی دریایی جهان است که از چنین توانمندی‌هایی برخوردار است. فرمانده نیروی دریایی سپاه تصریح کرد: پویایی، خلاقیت و نوآوری و بهینه سازی تجهیزات و امکانات از شاخص‌های تولید تسلیحات در داخل کشور است. سردار سرتیپ فدوی گفت: جمهوری اسلامی ایران با بهره‌گیری از نیروهای دریایی توانمند و مومن سپاهی و ارتشی، آمادگی کامل برای دفاع از مرزهای دریایی‌اش را دارد.



  کد خبر : 1359
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :